Regulamin (aplikacja mobilna ClubsMania)


§ 1 Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług ClubsMania, dzięki którym można:
    a) wyszukiwać najlepiej dopasowane pod potrzeby i lokalizację Użytkowników miejsca rozrywki
    (kluby, imprezy, wydarzenia), aktualizowane w czasie rzeczywistym,
    b) zapewnić dostęp do promocji oferowanych przez Miejsca rozrywki dla Użytkowników ClubsManii, a
    także składać zamówienia w Miejscu rozrywki oraz ułatwiać rezerwację stolików,
    c) zamawiać ulubione utwory u DJ-a, uczestniczyć w licytacjach lub przekazywać napiwki ulubionemu
    DJ-owi,
    d) prezentować wizytówkę Miejsca rozrywki, DJ-a lub informacje o imprezach i wydarzeniach.
  2. Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć w następujący sposób:
    a. Administrator Danych / Usługodawca – Clubsmania sp. z o.o. z siedzibą Lublinie (20-213) w przy
    ul. Gospodarczej 26, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Sądu Rejonowego Lublin –
    Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000909541, NIP
    9462707810.
    b. Użytkownik – osoba fizyczna, która założyła Konto Użytkownika w Aplikacji ClubsMania, który
    może stać się klientem Miejsca rozrywki oraz uczestnikiem imprez i wydarzeń promowanych w
    Aplikacji lub występu DJ-a.
    c. DJ – osoba fizyczna, która założyła Konto DJ-a w Aplikacji ClubsMania, prowadzi działalność jako
    DJ (niezależnie od formy tej działalności) i promuje się za pośrednictwem wizytówki DJ-a w
    Aplikacji,
    d. Miejsce rozrywki – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
    osobowości prawnej, która założyła Konto Miejsca rozrywki w Aplikacji ClubsMania, prowadzi
    działalność jako Miejsce rozrywki (niezależnie od formy tej działalności) i promuje się za
    pośrednictwem wizytówki Miejsca rozrywki w Aplikacji, podmiot współpracujący w zakresie
    Aplikacji, dostarczający informacji o Miejscu rozrywki, DJ-ach oraz Eventach oraz materiałów
    promocyjnych dla Użytkowników ClubsManii,
    e. Event – impreza lub innego rodzaju wydarzenie, promowane za pośrednictwem ClubsManii, w tym
    także Eventy umieszczane przez Miejsca rozrywki lub DJ-ów,
    f. Użytkownik niezarejestrowany – podmiot korzystający z Aplikacji lub strony www ClubsManii bez
    rejestracji konta,
    g. Konsument – Użytkownik, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, tj.
    osobą fizyczną, która nabywa produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością
    zawodową lub gospodarczą.
    h. Aplikacja – aplikacja mobilna ClubsMania umożliwiająca po zalogowaniu dostęp do konta
    Użytkownika,
    i. Portal – strona internetowa ClubsMania.pl,
    j. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu / Aplikacji przez
    Usługodawcę na rzecz Użytkowników na zasadach określonych w Regulaminie,
    k. Umowa – umowa o świadczenie Usługi zawarta na odległość pomiędzy Użytkownikiem a
    Usługodawcą na zasadach określonych w Regulaminie,
    l. Konto – przydzielona danemu Użytkownikowi, identyfikowana za pomocą adresu e-mail lub
    wybranej nazwy własnej Użytkownika, część Aplikacji, za pomocą której Użytkownik może
    dokonywać określonych działań w ramach Aplikacji.
    m. Materiały – utwory/dzieła autorskie, w tym oprogramowanie, wykorzystane w ramach Portalu /
    Aplikacji, chronione przez prawo własności intelektualnej, w szczególności ustawę z dnia 4 lutego
    1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 ze zm.) – uprawnionym do
    rozporządzania jest Usługodawca.
    § 2 Rejestracja i logowanie
  3. Rejestracja w Aplikacji wymaga podania danych niezbędnych do założenia Konta, tj. nazwa
    Użytkownika, dane logowania kont do wyboru: Google, Apple lub Facebook (w celu autentyfikacji),
    adres e-mail, numer telefonu (opcjonalnie).
  4. Warunkiem założenia konta w Aplikacji jest akceptacja niniejszego Regulaminu, a także zapoznanie się
    z polityką prywatności ClubsManii. Użytkownik ma także możliwość wyrażenia dobrowolnej zgody na
    przesyłanie informacji handlowych w drodze marketingu bezpośredniego.
  5. Utworzenie konta jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą w
    przedmiocie świadczenia usług i na warunkach określonych w Regulaminie.
  6. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji za pomocą wyżej wymienionych operatorów Użytkownik ma
    możliwość korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji.
    § 3 Zakres i rodzaj świadczonych Usług
  7. Usługodawca oferuje korzystanie z Portalu i Aplikacji niezarejestrowanym oraz zarejestrowanym
    Użytkownikom. Usługodawca przechowuje dane i umożliwia ich transmisję danych wyłącznie na
    zasadach określonych w Regulaminie oraz Polityce prywatności.
  8. W ramach przeglądu Aplikacji Użytkownik niezarejestrowany ma możliwość korzystania z funkcji
    takich jak: przegląd profili Miejsc rozrywki, oraz Eventów, wyszukiwarkę Miejsc rozrywki i Eventów
    według podanych filtrów (w tym lokalizacji).
  9. W ramach Konta Użytkownika Usługodawca świadczy usługi takie jak: przegląd profili Miejsc rozrywki i
    Eventów, wyszukiwarkę Miejsc rozrywki i Eventów według podanych filtrów (w tym lokalizacji),
    założenie i zamknięcie Konta, zarządzanie profilem Użytkownika, zarządzanie zgodami
    marketingowymi, płatności elektroniczne kartą płatniczą, meldowanie w danym Miejscu rozrywki za
    pomocą kodu QR, Rezerwacja stolika w Miejscu rozrywki, dodanie oceny Miejsca rozrywki, Usługa
    Call2DJ (zamawianie i licytacja ulubionych utworów muzycznych), Daj Napiwek dla DJ-a,
    przechowywanie danych o historii płatności.
    § 4 Usługa Call2DJ
  10. Usługa Call2DJ to funkcjonalność, w której DJ może zorganizować licytację utworu muzycznego, który
    zostanie odtworzony na Evencie we wskazanym w licytacji przedziale czasowym (slocie), oferując
    Użytkownikom możliwość korzystania z opcji:
    a. „zamów utwór” – polega na możliwości zgłoszenia do licytacji wybranego utworu muzycznego z
    dostępnej w Aplikacji listy przez Użytkownika za określoną opłatą. Jeden Użytkownik ma
    możliwość wyboru jednego utworu w ramach jednej licytacji. DJ ma możliwość nie opuścić
    wybranych utworów do licytacji według swojego uznania.
    b. „licytuj utwór” – polega na możliwości wzięcia udziału w licytacji zgłoszonych przez danego
    Użytkownika utworów.
  11. Licytacja składa się z 3 etapów:
    a. Etap 1 – zgłaszanie utworów do licytacji po zatwierdzeniu utworu przez DJ-a,
    b. Etap 2 – czasu licytacji, podczas którego Użytkownicy, którzy zgłosili utwór w etapie 1, podbijają
    pozycję swojego utworu poprzez dodatkowe opłaty w celu doprowadzenia do jego zwycięstwa,
    c. Etap 3 – odtworzenie zwycięskiego utworu/utworów.
  12. Użytkownicy, którzy nie biorą udziału w licytacji, mogą obserwować listę zgłoszonych utworów i
    aktualny wynik licytacji.
  13. W ramach usługi Call2DJ dostępna jest także opcja „daj napiwek”, która polega na możliwości
    nagrodzenia DJ-a poprzez przekazanie wybranej kwoty na jego konto z możliwością dodania
    opcjonalnego komentarza (np. „Dziękuję za imprezę”).
  14. Aby potwierdzić płatność za każdą z opcji określonych w ust. 1 Użytkownik musi zaznaczyć
    dodatkowy checkbox zgody (tzw. podwójne zabezpieczenie alkoholowe).
  15. Opcje dostępne w trakcie danego Eventu w ramach usługi Call2DJ są zarządzane i konfigurowane przez
    DJ, który podejmuje każdorazowo decyzję o aktywacji wszystkich lub niektórych opcji określonych w
    ust. 1.
  16. Korzystanie z Usługi Call2DJ w ramach Aplikacji jest możliwe po przypięciu do konta Użytkownika karty
    płatniczej. W tym celu należy podać następujące informacje: numer karty płatniczej, termin ważności i
    kod bezpieczeństwa CVC, przy czym dane te będą przechowywane wyłącznie przez podmiot
    świadczący usługi płatności elektronicznej (Stripe) i będą służyły wyłącznie na potrzeby realizacji
    płatności. Dane płatnicze nie są przechowywane w Aplikacji, jedynie dane zanonimizowane
    (zahashowane).
  17. Płatność następują za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Stripe. W celu realizacji
    płatności Użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na szyfrowaną stronę dostawcy usług
    płatniczych, gdzie będzie mógł dokonać wyboru płatności za pośrednictwem przelewu lub BLIK. Strona
    dostawcy usług płatniczych szyfrowana jest za pomocą S.S.L. (Secure Socket Layer) w celu zapewnienia
    najskuteczniejszej ochrony wszystkich danych związanych ze sposobem płatności.
  18. W wypadku zlecania płatności (zamawiania utworu i licytacji utworu) środki są blokowane do czasu
    zrealizowania transakcji, tj.: odtworzenia zamówionego utworu. W przypadku odrzucenia utworu przez
    DJ-a na Etapie 1 Licytacji, środki zostają zwrócone do 14 dni.
  19. W przypadku, gdyby DJ nie odtworzył w odpowiednim slocie utworu zwycięskiego w licytacji,
    Użytkownik ma możliwość zgłoszenia skargi drogą mailową w terminie 24 h od zakończenia Eventu.
    Po wpłynięciu takiej skargi ClubsMania dokona weryfikacji jej zasadności. DJ jest zobowiązany do
    przedłożenia listy odtworzonych utworów wraz z godziną odtworzenia w terminie 7 dni od wezwania.
    W przypadku stwierdzenia niezrealizowania zamówienia przez DJ-a, Użytkownik otrzyma zwrot
    uiszczonych środków, które zostaną potrącone ze środków zgromadzonych na koncie DJ-a w Aplikacji.
    Środki zostaną zwrócone także Użytkownikowi w przypadku odrzucenia utworu przez DJ-a na Etapie 1
    Licytacji.
    § 5 Usługa Rezerwacji stolików w Miejscu rozrywki
  20. Użytkownik ma możliwość skontaktowania się z wybranym Miejscem rozrywki za pomocą formularza
    „Rezerwuj stolik”, podając datę i godzinę rezerwacji, ilość osób oraz ewentualny komentarz.
  21. Treść wiadomości z formularza wraz z danymi kontaktowymi Użytkownika jest przesyłana za
    pośrednictwem Aplikacji na wskazany adres e-mail Miejsca rozrywki. Od tego momentu Miejsce
    rozrywki odpowiedzialne za proces obsługi rezerwacji, który odbywa się poza Aplikacją poprzez kontakt
    bezpośredni z Użytkownikiem.
  22. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przyjęcie, udzielenie odpowiedzi lub realizację
    rezerwacji przez Miejsce rozrywki.
  23. Reklamacje w zakresie realizacji rezerwacji należy składać bezpośrednio do Miejsca rozrywki, które jest
    wyłącznie odpowiedzialne za obsługę reklamacji Użytkowników w zakresie obsługi rezerwacji.
    § 6 Promocje dostępne w Miejscu rozrywki
  24. Miejsce rozrywki ma możliwość aktualizacji oferowanych w ramach danego Eventu promocji na napoje
    (w tym napoje alkoholowe) lub inne towary/usługi za pomocą Aplikacji. Informacja o promocjach
    będzie wyświetlana Użytkownikom na profilu Miejsca rozrywki oraz przesyłana w czasie rzeczywistym
    Użytkownikom, którzy zezwolili na wyświetlanie wiadomości push na swoim urządzeniu mobilnym
    oraz zameldowali się na danym Evencie w danym Miejscu rozrywki.
  25. Promocje będą możliwe do zrealizowania po wykorzystaniu przez Użytkownika kodu dostępnego w
    aplikacji (kod promocyjny, kod qr w aplikacji).
  26. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść, wysokość ani realizację promocji oferowanych
    przez Miejsce rozrywki oraz przesyłanych wiadomości push. Wyłączną odpowiedzialność za treści
    promocji ponosi Miejsce rozrywki. Miejsce rozrywki jest wyłącznie odpowiedzialne za obsługę
    reklamacji Użytkowników w zakresie promocji.
  27. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dostępność możliwości wysyłki wiadomości push do
    Użytkowników Aplikacji, ani skuteczność ich doręczenia. Decyzja o włączeniu funkcjonalności
    wiadomości push z Aplikacji należy do Użytkownika.
    § 7 Usługa ocen Miejsca rozrywki
  28. Użytkownik ma możliwość wyrażenia opinii na temat Miejsca rozrywki, w którym się zameldował
    poprzez przyznanie wybranej ilości gwiazdek (od 1 do 5).
  29. Usługodawca stosuje środki mające na celu weryfikację, czy opinie pochodzą od Użytkowników,
    którzy faktycznie skorzystali z danej usługi. Opinie nie stanowią w żadnym przypadku elementu umowy
    z Usługodawcą.
  30. W przypadku zamieszczenia opinii o produkcie, Użytkownik udziela nieodpłatnie oraz bez ograniczeń
    czasowych, terytorialnych i ilościowych licencji niewyłącznej Usługodawcy na korzystanie z opinii na
    następujących polach eksploatacji: w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opinii – przetwarzanie
    dowolną techniką cyfrową; w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opinię
    utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; w zakresie
    rozpowszechniania utworu w innych sposób niż wskazany powyżej – publiczne wykonanie,
    wystawienie, wyświetlenie, publikacja na stronie internetowej, odtworzenie oraz nadawanie i
    reemitowanie oraz publiczne udostępnianie opinii w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp
    w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
    § 8 Czas trwania Umowy
  31. Umowa zostaje zawarta z chwilą rejestracji konta przez Użytkownika i trwa przez czas nieoznaczony do
    momentu jego zamknięcia i usunięcia z Aplikacji.
  32. Zamknięcie konta Użytkownika następuje za pomocą przycisku „Usuń konto” w profilu. Zamknięcie
    Konta skutkuje rozwiązaniem Umowy.
  33. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Umowę i usunąć konto Użytkownika w formie jednostronnego
    oświadczenia woli w przypadku naruszenia prawa i/lub Regulaminu przez tego Użytkownika, w
    szczególności jeśli naruszenie ma charakter powtarzalny.
  34. Dane powiązane z kontem Użytkownika usuwane są z Aplikacji w momencie zamknięcia konta.
    § 9 Odpłatność
  35. Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne, z wyjątkiem usług dodatkowo płatnych w ramach usług Call2DJ.
  36. Opłata za abonament jest realizowana za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Stripe. W
    celu realizacji płatności Usługobiorca zostanie automatycznie przekierowany na szyfrowaną stronę
    dostawcy usług płatniczych, gdzie będzie mógł dokonać wyboru sposobu płatności. Dane transakcyjne,
    w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz Stripe Technology Europe, Limited, Dublin,
    Ireland, w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie.
    § 10 Odpowiedzialność
  37. Usługodawca dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia Portalu i Aplikacji przed wystąpieniem
    jakichkolwiek działań niepożądanych.
  38. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania związane z korzystaniem z Usług.
  39. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    a. niepoprawnie wpisane danych przez Użytkownika,
    b. brak dostępu do sieci Internet przez Użytkownika albo ograniczenia w jego dostępności,
    c. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania lub urządzeń należących do
    Użytkownika, które stanowią podstawę do korzystania z Portalu i Aplikacji,
    d. nieprawidłowe, nierzetelne, niezgodne z przepisami lub Regulaminem działania po stronie Miejsca
    rozrywki (w tym jego personelu i reprezentantów) lub DJ-ów, w tym w szczególności umieszczenie
    niezgodnych z prawdą informacji dotyczących Miejsca rozrywki, DJ-a lub Eventu na profilu,
    e. linki odsyłające do stron internetowych osób trzecich. Strony te należą i są zarządzane przez ich
    administratorów bądź odpowiednio usługodawców. Usługodawca nie odpowiada za dostępność
    oraz jakość tych stron.
  40. Użytkownik jest odpowiedzialny za zawinione przez niego szkody, jak i utracone korzyści, wynikłe z
    niewykonania lub/i nienależytego wykonania swoich zobowiązań lub deliktów.
  41. Usługodawca jest odpowiedzialny za zawinione przez niego szkody wynikłe z niewykonania lub/i
    nienależytego wykonania Umowy, nie ponosi jednak odpowiedzialności za ewentualne utracone
    korzyści poniesione przez Użytkownika.
    § 11 Wymagania techniczne
  42. Do prawidłowego działania Aplikacji wymagane jest korzystanie z urządzenia posiadającego dostęp do
    Internetu i założenie konta. Do prawidłowego działania Aplikacji wymagane jest korzystanie z
    urządzenia mobilnego posiadającego dostęp do Internetu, zainstalowanie aplikacji zgodnej z
    systemem operacyjnym urządzenia mobilnego oraz założenie konta.
  43. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkowników i przekazu danych w związku ze świadczonymi
    usługami, ClubsMania podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia
    bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i
    modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  44. Aplikacja gromadzi informacje dotyczące urządzenia Użytkownika, takie jak wersja systemu
    operacyjnego oraz unikalne identyfikatory Użytkownika. Aplikacja w szczególności gromadzi dane
    techniczne, w tym adres protokołu internetowego (adres IP) urządzenia Użytkownika, informacje o
    strefie czasowej i systemie operacyjnym. Usługodawca przechowuje również informacje na temat
    logowania Użytkownika (data rejestracji, data ostatniej zmiany hasła, data ostatniego udanego
    logowania) oraz typu i rodzaju używanej przeglądarki internetowej.
  45. Usługodawca wykorzystuje cookies w celu zarządzania sesjami Użytkowników, przechowywania
    wyboru preferencji językowych oraz dopasowywania podpowiedzi wyszukiwania do ich preferencji.
    „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe przesyłane przez serwer internetowy na twardy dysk urządzenia
    Użytkownika. Cookies mogą być wykorzystywane do gromadzenia informacji o dacie i godzinie wizyty
    Użytkownika, jego historii przeglądania, preferencjach, oraz nazwie Użytkownika. Użytkownik może
    zmienić ustawienia cookies poprzez skorzystanie z panelu cookies, aby zaakceptować lub odrzucić
    wszystkie lub niektóre cookies. Należy pamiętać, że jeśli Użytkownik zablokuje albo odrzuci cookies,
    niektóre z usług Portalu lub Aplikacji mogą stać się dla niego niedostępne lub mogą działać
    nieprawidłowo.
    § 12 Reklamacje
  46. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące niewykonania bądź nienależytego wykonania przez
    Usługodawcę usług świadczonych na podstawie Regulaminu.
  47. Reklamację można złożyć za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres:
    [email protected]
  48. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail/nazwę Użytkownika
    przypisane do konta, okoliczności uzasadniające reklamację, a także konkretne żądanie Użytkownika
    związane ze składaną reklamacją. W razie braków reklamacji Usługodawca może zwrócić się do
    Użytkownika o uzupełnienie informacji w zakresie niezbędnym do jej rozpoznania.
  49. Usługodawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej
    reklamacji. Użytkownik otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą elektronicznej,
    na adres e-mail przypisany do konta.
  50. W uzasadnionych przypadkach podejrzenia naruszenia postanowień Regulaminu polegających na
    działaniu na niekorzyść innych Użytkowników Aplikacji, Usługodawca może poprosić o przekazanie
    dodatkowych informacji związanych z założeniem lub weryfikacją konta. Podstawą do przetwarzania
    przez Usługodawcę tej kategorii danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes polegający na
    zwalczaniu naruszeń Regulaminu i zapewnieniu Użytkownikom możliwości korzystania z bezpiecznego
    i przyjaznego Portalu i Aplikacji.
    § 13 Prawo odstąpienia od umowy
  51. Prawo odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie płatnych usług w
    ramach Aplikacji (Call2DJ) nabytych przez Użytkownika będącego Konsumentem.
  52. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia
    rozpoczyna bieg od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
  53. Konsument odstępuje od umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania
    terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  54. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a Konsument jest
    wolny od wszelkich zobowiązań.
  55. Zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie
    14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  56. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w przypadku
    których Usługodawca wykonał usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że
    po spełnieniu usługi przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  57. Postanowienia Regulaminu, które mogłyby stanowić niedozwolone postanowienia umowne z rejestru
    prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (klauzule abuzywne), nie są
    wiążące w stosunku do Konsumentów.
  58. Organizator informuje Uczestnika będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur
    dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego
    rozpatrywania sporów. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
    tych procedur dostępne są na następujących stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
    Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji
    Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
  59. Informacje, o których mowa w punkcie 8 powyżej Konsument może uzyskać również w siedzibach oraz
    na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  60. Konsument posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. możliwość zwrócenia się do stałego
    polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, b. możliwość zwrócenia
    się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia.
    11.Usługodawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma
    internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu
    unijnym (platforma ODR).
  61. Ponadto, Konsument może również uzyskać bezpłatną pomoc prawną u powiatowego (miejskiego)
    rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane
    są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz
    przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: [email protected].
    § 14 Ochrona Danych Osobowych
  62. Administratorem Danych Osobowych Użytkowników przetwarzanych w związku z prowadzeniem
    Platformy i Aplikacji ClubsMania jest Usługodawca. W sprawach związanych z ochroną danych
    osobowych, można kontaktować się pod adresem e-mail [email protected] lub nr tel. +48 798 196
    826
  63. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem Usług
    określonych w Regulaminie. Przetwarzamy Twoje dane w celu:
    a) świadczenia usług elektronicznych na Platformie i w Aplikacji ClubsMania (organizacji Usług
    ClubsManii, w tym obsługi Twojego konta i płatności oraz rozpatrywania reklamacji) – podstawą
    przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych w celu zawarcia i realizacji umowy w związku
    z akceptacją Regulaminu (art. 6.1.b RODO),
    b) realizacji spoczywających na nas obowiązków prawnych (podatkowych, księgowych i
    rachunkowych) – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych w celu realizacji
    obowiązku prawnego Administratora (art. 6.1.c RODO),
    c) realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa prawna: art. 6.1.f RODO),
    polegającego na: zapewnieniu bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania Platformy i
    Aplikacji, prowadzeniu ankiety satysfakcji użytkowników, realizacji działań marketingowych,
    dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami lub prowadzeniu analiz i statystyk.
    d) prowadzenia marketingu produktów i usług Usługodawcy oraz Miejsc rozrywki w zakresie
    wyrażonej zgody lub uzasadnionego interesu administratora (art. 6.1.a i f RODO).
  64. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane będą przez okres korzystania z Aplikacji, a ponadto:
    a) przez okres wymagany przez przepisy prawa m.in. rachunkowych i podatkowych,
    b) w przypadku wyrażenia zgody, do czasu realizacji celu związanego z wyrażoną zgodą lub do jej
    wycofania,
    c) w przypadku przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu Usługodawcy, do czasu realizacji
    celu procesu lub do złożenia uzasadnionego sprzeciwu.
    d) po zakończeniu przetwarzania dane mogą być przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń
    wynikających ze świadczonych Usług.
  65. Dane osobowe Użytkowników będą udostępniane dostawcom w zakresie, w jakim jest to niezbędne
    do świadczenia Usług. Dane będą także przekazane do podmiotów przetwarzających je na zlecenie
    Usługodawcy w zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celów, m. in. podmiotom świadczącym na
    usługi IT i wsparcia technicznego, agencji marketingowych, płatności elektronicznych, usług
    księgowych, prawnych, doradczych i audytorskich, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na
    podstawie zawartych z nami umów i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami.
  66. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    przenoszenia danych, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    osobowych w celach związanych z korzystaniem z Portalu lub Aplikacji, a w zakresie wyrażonej zgody –
    do jej wycofania w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania
    dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
  67. W przypadku uznania, że Administrator Danych naruszył przepisy RODO, Użytkownikowi przysługuje
    prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    § 15 Własność intelektualna/Prawa autorskie
  68. Wszelkie prawa, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do: nazw usług
    oferowanych przez ClubsManię, domeny internetowej oraz zawartej na niej treści, oraz powiązanych
    materiałów, należą do Usługodawcy lub jego Dostawców, a korzystanie z nich może następować
    wyłącznie za zgodą tych podmiotów.
  69. Treści te stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.). Usługobiorca nie ma prawa
    zwielokrotniania, powielania, rozpowszechniania, wprowadzania do obrotu treści ani materiałów
    dostępnych w ramach Platformy lub Aplikacji, ani udostępniania tych treści osobom trzecim.
    § 16 Postanowienia końcowe
  70. Usługodawca udostępnia treść Regulaminu na Portalu i w Aplikacji umożliwiając Użytkownikowi jego
    każdorazowe wyświetlenie lub pobranie w wersji pdf.
  71. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każdy Regulamin
    oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.
  72. O każdej istotnej zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany na co najmniej 14 dni
    przed planowanym wejściem w życie nowego regulaminu drogą mailową.
  73. W przypadku zmiany Regulaminu, Użytkownik ma prawo złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy o
    korzystanie z Usług do czasu planowanego wejścia w życie nowego regulaminu. Niezgłoszenie chęci
    rozwiązania Umowy w podanym terminie poczytuje się za zgodę Użytkownika na świadczenie Umowy,
    na zasadach zgodnych z nowym regulaminem.
  74. Regulamin i stosunki umowne między Usługodawcą a Użytkownikiem podlegają prawu polskiemu. W
    sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa
    cywilnego.
  75. W razie zmiany lub/i unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu któregokolwiek z
    postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
  76. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będą rozstrzygane przez sąd właściwy
    miejscowo dla siedziby Usługodawcy, a w przypadku Konsumentów – siedziby pozwanego.